Konu
Metin 2 tr 2008' li yılları hatirlayanlar ?
20-12-2023, 01:50:34
#21
Padre
İstiklal de başlamıştık sonra Osmanlı açılınca oraya geçtik. Günde 1 biyolog verip, bk okuyorduk, vadide grup kasılıyorduk. O yıldan bu zamana kadar hala görüştüğüm arkadaşlarım var, hatta ailecek görüştüğüm bile var. Hey gidi günler hey.