• 19-12-2023, 19:29:18
    #10
    Her yıl 8 ay kullanıp sıfırlanma olayı bitiyor diye biliyorum. Sadece ilk kullanmaya başladığınızda 8 ay kullanabileceksiniz sonra yılbaşında sıfırlama olayı kalkmıştı yanlış hatırlamıyorsam 1 ay önce resmi gazete kararıyla, iyi araştırın.
  • 19-12-2023, 19:40:45
    #11
    Braves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yıl 8 ay kullanıp sıfırlanma olayı bitiyor diye biliyorum. Sadece ilk kullanmaya başladığınızda 8 ay kullanabileceksiniz sonra yılbaşında sıfırlama olayı kalkmıştı yanlış hatırlamıyorsam 1 ay önce resmi gazete kararıyla, iyi araştırın.
    sıfırlanma olayı kaldırılamaz. Gurbetçiler, turistler vs. geldiğinde telefonlarını kullanamaz bu mantıkla. Şuanda her 1 ocakta kayıtsız IMEI'ler 120 gün (4 ay süreyle) yenileniyor.
  • 19-12-2023, 20:31:38
    #12
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Model numarasına dikkat et alırken uluslar arası ise 1 yıl garantisi olur ve tamir vs bir durum olduğunda yapabilirler ama uluslararası değilse garantisi de olmaz tamirde ettiremezsin.

    edit: genelde Türkiye’de telefoncular ırak ürünü satıyorlar bu ürünler uluslararası garanti olmuyor dolayısıyla garantisi yok hatta paranla bile tamir ettiremezsin appleda