Her yıl 8 ay kullanıp sıfırlanma olayı bitiyor diye biliyorum. Sadece ilk kullanmaya başladığınızda 8 ay kullanabileceksiniz sonra yılbaşında sıfırlama olayı kalkmıştı yanlış hatırlamıyorsam 1 ay önce resmi gazete kararıyla, iyi araştırın.