Her yıl 8 ay kullanıp sıfırlanma olayı bitiyor diye biliyorum. Sadece ilk kullanmaya başladığınızda 8 ay kullanabileceksiniz sonra yılbaşında sıfırlama olayı kalkmıştı yanlış hatırlamıyorsam 1 ay önce resmi gazete kararıyla, iyi araştırın.
sıfırlanma olayı kaldırılamaz. Gurbetçiler, turistler vs. geldiğinde telefonlarını kullanamaz bu mantıkla. Şuanda her 1 ocakta kayıtsız IMEI'ler 120 gün (4 ay süreyle) yenileniyor.