• 19-12-2023, 19:10:17
    #1
    Bu hocamın sattığı ile trden alınanla ne fark vardır ? önemli bir fark var mı ?
  • 19-12-2023, 19:11:20
    #2
    Garantiniz olmuyor, yurtdışı cihaz en basitinden satmaya çalıştığınızda çok karışlacaksınız
  • 19-12-2023, 19:11:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yurtdışı her yıl 8 ay kullanım hakkı var kalan 4 ayda şebeke çekmez yılbaşında yenilenir onun dışında bir farkı yok 20.000₺ verip kayıt yaptırıp süresiz kullanabilirsiniz
  • 19-12-2023, 19:11:52
    #4
    raynare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantiniz olmuyor, yurtdışı cihaz en basitinden satmaya çalıştığınızda çok karışlacaksınız
    Satmak için değil çok uzun vade kullanmayı düşünüyorum.
  • 19-12-2023, 19:15:18
    #5
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmak için değil çok uzun vade kullanmayı düşünüyorum.
    yilin 4 ayi kullanamazsin.kayit etmek istersen 20.000tl odersin tum yil kullanirsin ancak her durumda garanti yok.
  • 19-12-2023, 19:15:26
    #6
    11.11.2022 tarihinde 14 pro aldım @MFK;
  • 19-12-2023, 19:16:03
    #7
    ben 4 ay kullanmayim ucuza alayim dersen al ancak satarken satamazsin, kayit yaptircaksanda direkt tr cihaz al ayni paraya geliyo zaten hemde garantili
  • 19-12-2023, 19:16:34
    #8
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yilin 4 ayi kullanamazsin.kayit etmek istersen 20.000tl odersin tum yil kullanirsin ancak her durumda garanti yok.
    Kalan 4 ayda uyduruk bir telefon alarak arama yönlendirme yapmayı düşünüyorum.
  • 19-12-2023, 19:26:03
    #9
    raynare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantiniz olmuyor, yurtdışı cihaz en basitinden satmaya çalıştığınızda çok karışlacaksınız
    Kayıt edince garanti kapsamına giriyor Türk cihazlarından hiçbir farkı olmuyor ve kısıtlandırma bitince istediğin şekilde satabiliyorsun sana daha uyguna geldiği için piyasa altına hızlıca gidiyor