raynare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantiniz olmuyor, yurtdışı cihaz en basitinden satmaya çalıştığınızda çok karışlacaksınız
Kayıt edince garanti kapsamına giriyor Türk cihazlarından hiçbir farkı olmuyor ve kısıtlandırma bitince istediğin şekilde satabiliyorsun sana daha uyguna geldiği için piyasa altına hızlıca gidiyor