• 18-12-2023, 12:55:48
    #1
    ---
  • 18-12-2023, 12:57:00
    #2
    askerlik şubesine git onlar yönlendiriyor benim öyle oldu.
  • 18-12-2023, 12:59:55
    #3
    murat1347 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerlik şubesine git onlar yönlendiriyor benim öyle oldu.
    Hocam ayın 20sinde bitiyor o günmü gitmen gerekiyor bittikten sonramı gitmeliyim
  • 18-12-2023, 13:00:54
    #4
    SosyalOfisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayın 20sinde bitiyor o günmü gitmen gerekiyor bittikten sonramı gitmeliyim
    bittikten sonra
  • 18-12-2023, 13:01:23
    #5
    Kurumsal PLUS
    Merhaba aile hekimize gidip durumu anlatın o gerekli yönlendirmeleri yapacaktır.
    kilo fazlalığınız varsa yine sevk verecektir.
  • 18-12-2023, 13:01:29
    #6
    anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bittikten sonra
    Tamamdır hocam çok teşekkürler
  • 18-12-2023, 13:02:08
    #7
    Tinkerbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba aile hekimize gidip durumu anlatın o gerekli yönlendirmeleri yapacaktır.
    kilo fazlalığınız varsa yine sevk verecektir.
    Tamamdır hocam çok saolun
  • 18-12-2023, 13:07:00
    #8
    SosyalOfisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba geçen sene askerlik için sağlık raporu almaya aile sağlığı merkezine gittim. Kilom fazla olduğu için askeri hastaneye sevk etti heyete vs çıktım ve seneye muayenesi uygundur diyip tecil edildi otomatik 1 sene. Tecil 20 aralıkta bitiyor tekrar muayene olmam gerekiyor ancak ilk olarak nereye gitmem lazım ne yapmam lazım bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse mutlu olurum 🙏🏻
    Askerlik şubesine giderek tekrar muayene olmanız gerekiyor Kilonuzda değişiklik yoksa 1 sene daha erteleme alacaksınız. Seneye kilonuz yine aynı çıkarsa "askerliğe elverişli değildir" raporu yazılacaktır.
  • 18-12-2023, 13:07:54
    #9
    Foxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik şubesine giderek tekrar muayene olmanız gerekiyor Kilonuzda değişiklik yoksa 1 sene daha erteleme alacaksınız. Seneye kilonuz yine aynı çıkarsa "askerliğe elverişli değildir" raporu yazılacaktır.
    Teşekkürler hocam tamamdır