SosyalOfisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba geçen sene askerlik için sağlık raporu almaya aile sağlığı merkezine gittim. Kilom fazla olduğu için askeri hastaneye sevk etti heyete vs çıktım ve seneye muayenesi uygundur diyip tecil edildi otomatik 1 sene. Tecil 20 aralıkta bitiyor tekrar muayene olmam gerekiyor ancak ilk olarak nereye gitmem lazım ne yapmam lazım bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse mutlu olurum 🙏🏻
Askerlik şubesine giderek tekrar muayene olmanız gerekiyor Kilonuzda değişiklik yoksa 1 sene daha erteleme alacaksınız. Seneye kilonuz yine aynı çıkarsa "askerliğe elverişli değildir" raporu yazılacaktır.