murat1347 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askerlik şubesine git onlar yönlendiriyor benim öyle oldu.
Hocam ayın 20sinde bitiyor o günmü gitmen gerekiyor bittikten sonramı gitmeliyim