• 17-12-2023, 02:20:08
    #10
    Eskiden Şikayet konularına yazabiliyorduk 12 sene önce. sonra kural getirildi kuraldan sonra 10 kere ban yemişimdir. Şikayet konularına yazmakdan
  • 17-12-2023, 02:23:53
    #11
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkum yok, geri adın atmıyorsam kendimden emin olduğum için. Hatam varsa veya şüphem varsa zararım olsa dahi geri adımı atarım.

    Açtığım şikayet konularında da bugüne kadar haksız bulunmadım. Net ve emin olduğum konularda şikayet konusu açtım. Yarın cevap gelmezse açacağım konu gibi
    Takipteyim
  • 17-12-2023, 03:11:03
    #12
    Şükür Şikayet Konusu ne açtım. nede beni şikayet eden oldu. Ticaretlerimden Genelde müşteri seçerek Peşinat istemeden alıyorum. Arayüz işi yaptıgım için önce anasayfayı yapıyorum. Onaylarsa peşinat alıyorum. Hiçbir zaman ticaretimde sorun cıkmadı. sunucu aldım. yıllık direk. hiç taımadıgım kimselerden aldım. problem yaşamadım hiç. işimi sağlam yaparım cünkü...
  • 17-12-2023, 03:22:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şükür Şikayet Konusu ne açtım. nede beni şikayet eden oldu. Ticaretlerimden Genelde müşteri seçerek Peşinat istemeden alıyorum. Arayüz işi yaptıgım için önce anasayfayı yapıyorum. Onaylarsa peşinat alıyorum. Hiçbir zaman ticaretimde sorun cıkmadı. sunucu aldım. yıllık direk. hiç taımadıgım kimselerden aldım. problem yaşamadım hiç. işimi sağlam yaparım cünkü...
    işinizi sağlam yapsanız da sorunlu müşteri veya sorunlu hizmet alabilirsiniz. Bu sizlerle alakalı bir durum değil.. şans! Konuda belirttiğim gibi bazen herşey 10 da 10 yapsanız da başınıza bişey gelebilir
  • 17-12-2023, 14:43:07
    #14
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim
    Mutlu yıllar dilerim, 21'inde gerçekleşmez ise 22'sinde konuyu görebilirsin.