Şükür Şikayet Konusu ne açtım. nede beni şikayet eden oldu. Ticaretlerimden Genelde müşteri seçerek Peşinat istemeden alıyorum. Arayüz işi yaptıgım için önce anasayfayı yapıyorum. Onaylarsa peşinat alıyorum. Hiçbir zaman ticaretimde sorun cıkmadı. sunucu aldım. yıllık direk. hiç taımadıgım kimselerden aldım. problem yaşamadım hiç. işimi sağlam yaparım cünkü...