Korkum yok, geri adın atmıyorsam kendimden emin olduğum için. Hatam varsa veya şüphem varsa zararım olsa dahi geri adımı atarım.
Açtığım şikayet konularında da bugüne kadar haksız bulunmadım. Net ve emin olduğum konularda şikayet konusu açtım. Yarın cevap gelmezse açacağım konu gibi