Şükür Şikayet Konusu ne açtım. nede beni şikayet eden oldu. Ticaretlerimden Genelde müşteri seçerek Peşinat istemeden alıyorum. Arayüz işi yaptıgım için önce anasayfayı yapıyorum. Onaylarsa peşinat alıyorum. Hiçbir zaman ticaretimde sorun cıkmadı. sunucu aldım. yıllık direk. hiç taımadıgım kimselerden aldım. problem yaşamadım hiç. işimi sağlam yaparım cünkü...
işinizi sağlam yapsanız da sorunlu müşteri veya sorunlu hizmet alabilirsiniz. Bu sizlerle alakalı bir durum değil.. şans! Konuda belirttiğim gibi bazen herşey 10 da 10 yapsanız da başınıza bişey gelebilir