• 14-12-2023, 08:57:08
    #10
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GozluHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu seferde kendime zaman ayıramam ki hocam 2 saat evde zaman geçirmiş olacağım hiçmi sosyal aktivitem olmayacak böyle çok sıkıntılı oluyor denedim .
    Yatakta uzanıp telefon ile oynadığında sosyal aktivite olmuş olmuyor. Meyve çayı , çay vb birşey hazırlayıp keyif yapıp yarım saat 1 saat bakacaksan bak ama yastığın altına telefonu koyunca aklın onda oluyor ve uykudan hiç birşey anlamıyorsun.
  • 14-12-2023, 08:59:52
    #11
    Uyku döngüsü 90 dk. Eğer sabah 6 da uyanmak istiyorsan saati 4.30 a kur seni uyandırsın. Saati durdurup uyumaya devam edin 6 da saat çalıp uyandığında daha dinç olacakasınız. Bir süre böyle yaparak toparlamıştım
  • 14-12-2023, 09:33:00
    #12
    GozluHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eve girişim istanbulda yaşadığım için 20:40 gibi oluyor yemek ye otur dinlen diyene kadar bunları o saat dilimine sığdıramıyorum.
    Uykuyu değil diğer şeyleri sorgulamalısın. Evin iş yerine uzak diye olabilir mi? Maltepe'de oturup Taksim'de çalışıyordum. Sabah erkenden kalkıyordum. Şu anda Tekirdağ'da oturuyorum. Yarım saatte duşumu alıp çayımı içip işe geçiyorum.
  • 14-12-2023, 09:42:49
    #13
    İstanbulda yaşamak bile bir mucize. Rabbim yardımcısı olsun bu istanbulda yaşayanların.
  • 14-12-2023, 09:45:58
    #14
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uykuyu değil diğer şeyleri sorgulamalısın. Evin iş yerine uzak diye olabilir mi? Maltepe'de oturup Taksim'de çalışıyordum. Sabah erkenden kalkıyordum. Şu anda Tekirdağ'da oturuyorum. Yarım saatte duşumu alıp çayımı içip işe geçiyorum.
    Esenyurtta oturuyorum şişlide iş yerim evime yakın iş bulamıyorum zaten iş yerim ile aramda sorun var bulsam daha yakın daha böyle güzel şartları olan kesinlikle tercih ederim
  • 14-12-2023, 09:47:27
    #15
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda yaşamak bile bir mucize. Rabbim yardımcısı olsun bu istanbulda yaşayanların.
    Amin hocam aminnnnn
  • 14-12-2023, 10:57:24
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sabah kalkınca güzel bir abdestini al namazını kıl. kalp ve ruhun rahat etsin.
    iş düzelir.

    lütfen gayri müslim olanlar bubişide dine bağladın gibi yorumlar yapıp alıntılamasın . herkes kendi hayatına ve çözümüne göre yorum yapar.
  • 14-12-2023, 11:02:21
    #17
    zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah kalkınca güzel bir abdestini al namazını kıl. kalp ve ruhun rahat etsin.
    iş düzelir.

    lütfen gayri müslim olanlar bubişide dine bağladın gibi yorumlar yapıp alıntılamasın . herkes kendi hayatına ve çözümüne göre yorum yapar.
    İnşallah dediğiniz gibi nasip olur yapmak ama sabah ezanı vaktinde otobüsten inmiş ve metrobüse yürüyor oluyorum imamdan önce kalkıyorum.
  • 14-12-2023, 11:12:35
    #18
    sabah 7de servise biniyorum, eğer saat 6:30da yataktan çıkmayı başarıp giyinebilirsem, hiç bir sorunum kalmıyor, aşırı dincim ama o yataktan çıkması ölüm.
    bu aralar sabahları çok soğuk ve kış saatine geçmediğimiz için çok karanlık, bunun etkisinin olduğunu düşünüyorum. Sanki gece uykunun ortasından uyanmş gibi bir his oluşturuyor,bir kalkyıorsun zifiri karanlık.