sabah 7de servise biniyorum, eğer saat 6:30da yataktan çıkmayı başarıp giyinebilirsem, hiç bir sorunum kalmıyor, aşırı dincim ama o yataktan çıkması ölüm.
bu aralar sabahları çok soğuk ve kış saatine geçmediğimiz için çok karanlık, bunun etkisinin olduğunu düşünüyorum. Sanki gece uykunun ortasından uyanmş gibi bir his oluşturuyor,bir kalkyıorsun zifiri karanlık.