Trendyolda bunun cezası var mı?
8
●320
- 08-12-2023, 10:59:47Daha önceden satış yapan bir arkadaşım müşterilere siteden alışveriş yapılmasını teşvik ettiği için uyarı ve ceza almıştı ama bu konuda ne olur bilmiyorum ama tahminimce müşterilerden trendyola şikayet gitmezse bir sorun teşkil etmez. Arkadaşım direkt müşterilere telefondan ulaşıyordu
- 08-12-2023, 11:00:50Ben 2 yıl boyunca trendyolda satış yaptım. Günlük 1000 adet üstüne ulaştığımı hatırlıyordum. Sektörüm tekstildi. Poşetin içine koyun.
Normalde yasak ama müşteri gördüğü için sorun olmayacaktır. Risk yinede size ait.
İnstagrama yönlendirin müşteriyi veya kendi sitenize yönlendirin %5 daha uygun gibisinden. Bu şekilde komisyondan kurtulmuş olacaksınız. Zaman geçtikçe iyileştirilmiş bir satıcı olursunuz umarım. - 08-12-2023, 11:01:32Yasak hocam sözleşmede de belirtiyorlar. 10.000 tl den başlıyor cezası
- 08-12-2023, 11:07:52Kart göndermesine hiçbir şey demem de telefonla ararsa kesinlikle şikayet ederim. Üstelik KVKK kapsamında da ayrı cezası var.xsalomon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2023, 11:14:00Ne sattığınızı bilmiyorum ama baskılı kutu, bant ile gönderebilirsiniz ürünleri. Maliyetler bi tık artar ama en azından paketleme konusunda olumlu geri dönüş almanızı sağlar ve tekrar tercih edilebilir hale getirebilir sizi.
- 08-12-2023, 11:32:39Siteye teşvik amaçlı yasak. Ben kart koyuyorum ama şöyle, ürünü beğenip bize destek olursanız yorum yaparsanız 30tl kupon kazanabilirsiniz. Sonuçta sistemde zaten yorum yap puan kazan ödülü verebiliyorsunuz. Harici bir siteye yönlendirmiyorum trendyolda yorum yapmasını istiyorum.
- 09-12-2023, 13:06:51Sözleşmede cezasının 10.000 ₺ olduğu yazıyor
Biz daha önce binlerce müşteriye gönderdik
kendi sitemizden indirim kuponları
trendyol kendisi de dönem dönem gizli müşteri satın alması yapıyor, eninde sonunda yakalıyor
tekrarında ceza keseriz diye uyardılar bizi ama 4 yıl kadar önceydi
son dönemde daha katı uyguluyorlar kuralları
bu arada biz günde trendyoldan 200-300 sipariş alıyorsak kupon giden müşterilere rağmen kendi sitemize 3-5 sipariş anca geliyordu
bakıyorsun
x kişisi ürün almış, kupon gönderilmiş, 1-2 hafta sonra tekrar sipariş vermiş yine trendyoldan
sonuçta müşteri doğrudan satıcı ile muhatap olmakla uğraşmak istemiyor, ben de mesela müşteri olarak da öncelikli tercihim her zaman pazaryeri oluyor
Türkiye'de maalesef satıcı profili çok düşük, ipini koparan e-ticarete girmiş,
arka arkaya 2 cümle kurmakta zorlanan adamlar janjanlı siteler kurdurup satıcı oluyor sonra müşteri olarak siz de onlarla muhatap olmak zorunda kalıyorsunuz.
aslında trendyol, hb gibi pazaryerleri düşük profilli satıcılar ile yüksek profilli müşteriler arasında bir bariyer kuruyor ve müşteri de bunun farkında
bu yüzden kupon göndermeye değer mi tartışılır, 10bin ₺ ödenebilir bir ceza, denenebilir ama değer mi değmez mi size kalmış