xsalomon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceden satış yapan bir arkadaşım müşterilere siteden alışveriş yapılmasını teşvik ettiği için uyarı ve ceza almıştı ama bu konuda ne olur bilmiyorum ama tahminimce müşterilerden trendyola şikayet gitmezse bir sorun teşkil etmez. Arkadaşım direkt müşterilere telefondan ulaşıyordu
Kart göndermesine hiçbir şey demem de telefonla ararsa kesinlikle şikayet ederim. Üstelik KVKK kapsamında da ayrı cezası var.