Sözleşmede cezasının 10.000 ₺ olduğu yazıyor
Biz daha önce binlerce müşteriye gönderdik
kendi sitemizden indirim kuponları
trendyol kendisi de dönem dönem gizli müşteri satın alması yapıyor, eninde sonunda yakalıyor
tekrarında ceza keseriz diye uyardılar bizi ama 4 yıl kadar önceydi
son dönemde daha katı uyguluyorlar kuralları
bu arada biz günde trendyoldan 200-300 sipariş alıyorsak kupon giden müşterilere rağmen kendi sitemize 3-5 sipariş anca geliyordu
bakıyorsun
x kişisi ürün almış, kupon gönderilmiş, 1-2 hafta sonra tekrar sipariş vermiş yine trendyoldan
sonuçta müşteri doğrudan satıcı ile muhatap olmakla uğraşmak istemiyor, ben de mesela müşteri olarak da öncelikli tercihim her zaman pazaryeri oluyor
Türkiye'de maalesef satıcı profili çok düşük, ipini koparan e-ticarete girmiş,
arka arkaya 2 cümle kurmakta zorlanan adamlar janjanlı siteler kurdurup satıcı oluyor sonra müşteri olarak siz de onlarla muhatap olmak zorunda kalıyorsunuz.
aslında trendyol, hb gibi pazaryerleri düşük profilli satıcılar ile yüksek profilli müşteriler arasında bir bariyer kuruyor ve müşteri de bunun farkında
bu yüzden kupon göndermeye değer mi tartışılır, 10bin ₺ ödenebilir bir ceza, denenebilir ama değer mi değmez mi size kalmış