• 07-12-2023, 21:58:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar.

    Köyünde çiftcilik yaparak indirimli elektrik kullanan var mı ?
    Köylülere birim maliyet şuan için 2.80 TL dolaylarında bu fiyattan uyguna alabilmek çiftçi olarak mümkün mü?
    Bir ara Cumhurbaşkanlığı tarafından faturaların 6 ayda 1 ödeneceği duyurulmuştu çiftçi elektriği için bu adımda bir gelişme var mı?
    Lütfen siyasi muhabbet dönmesin, bilgisi olan yazarsa sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 07-12-2023, 22:20:36
    #2
    öle bişi yok da hasatta ödeme var hocam.
    https://www.tarimtv.gov.tr/tr/video-...bi-mujde-16552
    ödemessen traktörünü alamıyorlar icrayla. O kanuda sağolsun çok eskiden çıkarılmış allahtan.
  • 08-12-2023, 19:35:51
    #3
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öle bişi yok da hasatta ödeme var hocam.
    https://www.tarimtv.gov.tr/tr/video-...bi-mujde-16552
    ödemessen traktörünü alamıyorlar icrayla. O kanuda sağolsun çok eskiden çıkarılmış allahtan.
    Selamlar.

    Hasatta ödemeyi kabul etmiyor elektrik şirketleri bizde periyot her ay şeklinede diyorlar.

    3-4 farklı bölgede 3-4 elektrik şirketiyle görüştüm söylenen aynı bu hasatta ödeme veya 6 aylık periyotta ödeme sanırım tam olarak faliyete geçmedi.

    Teşekkürler.