Selamlar.
Köyünde çiftcilik yaparak indirimli elektrik kullanan var mı ?
Köylülere birim maliyet şuan için 2.80 TL dolaylarında bu fiyattan uyguna alabilmek çiftçi olarak mümkün mü?
Bir ara Cumhurbaşkanlığı tarafından faturaların 6 ayda 1 ödeneceği duyurulmuştu çiftçi elektriği için bu adımda bir gelişme var mı?
Lütfen siyasi muhabbet dönmesin, bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Teşekkürler.
Çiftci - Köy elektriği indirimli.
2
●118
- 07-12-2023, 21:58:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 07-12-2023, 22:20:36öle bişi yok da hasatta ödeme var hocam.
https://www.tarimtv.gov.tr/tr/video-...bi-mujde-16552
ödemessen traktörünü alamıyorlar icrayla. O kanuda sağolsun çok eskiden çıkarılmış allahtan. - 08-12-2023, 19:35:51Selamlar.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hasatta ödemeyi kabul etmiyor elektrik şirketleri bizde periyot her ay şeklinede diyorlar.
3-4 farklı bölgede 3-4 elektrik şirketiyle görüştüm söylenen aynı bu hasatta ödeme veya 6 aylık periyotta ödeme sanırım tam olarak faliyete geçmedi.
Teşekkürler.