Selamlar.
Hasatta ödemeyi kabul etmiyor elektrik şirketleri bizde periyot her ay şeklinede diyorlar.
3-4 farklı bölgede 3-4 elektrik şirketiyle görüştüm söylenen aynı bu hasatta ödeme veya 6 aylık periyotta ödeme sanırım tam olarak faliyete geçmedi.
Teşekkürler.