arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öle bişi yok da hasatta ödeme var hocam.
https://www.tarimtv.gov.tr/tr/video-...bi-mujde-16552
ödemessen traktörünü alamıyorlar icrayla. O kanuda sağolsun çok eskiden çıkarılmış allahtan.
Selamlar.

Hasatta ödemeyi kabul etmiyor elektrik şirketleri bizde periyot her ay şeklinede diyorlar.

3-4 farklı bölgede 3-4 elektrik şirketiyle görüştüm söylenen aynı bu hasatta ödeme veya 6 aylık periyotta ödeme sanırım tam olarak faliyete geçmedi.

Teşekkürler.