Selamlar.

Köyünde çiftcilik yaparak indirimli elektrik kullanan var mı ?
Köylülere birim maliyet şuan için 2.80 TL dolaylarında bu fiyattan uyguna alabilmek çiftçi olarak mümkün mü?
Bir ara Cumhurbaşkanlığı tarafından faturaların 6 ayda 1 ödeneceği duyurulmuştu çiftçi elektriği için bu adımda bir gelişme var mı?
Lütfen siyasi muhabbet dönmesin, bilgisi olan yazarsa sevinirim.

Teşekkürler.