Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eş dost kısmını ben de hiç düşünmüyorum ne yanından tutarsak tutalım elimizde kalır
32
●2.664
eş dost kısmını ben de hiç düşünmüyorum ne yanından tutarsak tutalım elimizde kalır
Ancak psikolojisi çok sağlıklı olmayan birey için doğru bir hamle değil. İntihar etmeyi bile düşünüyordum borçlar yüzünden çünkü.