Hocam onun kaymağını 2018 ve 2023 arası ciddi anlamda borçlanan kitledi yedi. Bedelini de tüm millet uzun süre ödeyecek
Hatta 1.20 ile nakit avans , 0.75 ile daha haziran 2023 e kadar borçlanabiliyordun.
Şimdi %3.99 ve üzerine borçlanmak ciddi bi fikrin ve ya getiri sağlayacak işin yoksa saçmalık. Şimşek durduğu sürece bu " sıkı para politikası mevzusu en az 2 yıl daha sürer "
O yüzden Şimşek kovulmadıkça ben olsam tercih etmezdim. Ancak esnaf odasına kayıt yaptırıp oradan %2 gibi oranla kredi kullanabilirsiniz. Bi tek o mantıklı