Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eşe dosta borçlanacağıma tefeciye borçlanırım hocam ya
elbette banka ^^
Aynen hocam eş dost kısmını ben de hiç düşünmüyorum ne yanından tutarsak tutalım elimizde kalır