Eline geçecek sermaye ile dönüşümü çok iyi olacak bir iş yapacaksan neden olmasın.
Borç yiğidin kamçısıdır. Bende uzun süre banka hesaplarımı ekside tutarak işleri büyüttüm şu an borçları kapattım.
Yine borç yapasım var Ancak psikolojisi çok sağlıklı olmayan birey için doğru bir hamle değil. İntihar etmeyi bile düşünüyordum borçlar yüzünden çünkü.