• 19-12-2023, 20:07:08
    #10
    mbaydemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denediniz mi hocam bende de aşırı seyrelme başladı bir iki aydır.
    hocam 1 ay olacak başladım henüz net birşey diyemem. Ama arkadaşımın saçlarını görünce bende sevindim inşallah işe yarar
  • 30-06-2024, 23:26:12
    #11
    ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimi atıyorum bazen 3-5 tel geliyor saçlarım uzunken sinirimi bozuyor. 7 kuşak boyunca hiç kel birisi yok ailede ancak bu ara biraz fazla stres dönemleri yaşadım. Bilemiyorum bu yüzden bi sormak istedim forumdaki bilen kişilere. Görünürde herhangi bir kelleşme açılma veya seyrelme yok
    hocam son durum nedir saçınızla ilgili.

    Ben banyo yaparken saçı sampuanladığımda bakıyorum elime baya saç geliyor. Aile de babam hatta dedem dahil tepe bölgesinde dökülmke olan birileri yok. Neden oluyor anlamıyorum
  • 30-06-2024, 23:49:43
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    izek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam son durum nedir saçınızla ilgili.

    Ben banyo yaparken saçı sampuanladığımda bakıyorum elime baya saç geliyor. Aile de babam hatta dedem dahil tepe bölgesinde dökülmke olan birileri yok. Neden oluyor anlamıyorum

    aynı durum hocam. Bi gelişme yok gözle görülür fe aynı şekilde
  • 30-06-2024, 23:55:00
    #13
    ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durum hocam. Bi gelişme yok gözle görülür fe aynı şekilde
    açılma var mı hocam yoksa dökülen saçlar çıkıyor mu tekrar.

    Gerçekten artık yolda bile saç görünce benden mi der oldum..
  • 01-07-2024, 01:16:28
    #14
    [QUOTE=izek;1087614062]açılma var mı hocam yoksa dökülen saçlar çıkıyor mu tekrar.

    Gerçekten artık yolda bile saç görünce benden mi der oldum..[/QUOTBu psikolojiye girmeyin hocam. Herhangi bir açılma vs yok çok düşündüm çok döküldü diye baktım döküldü ama hiçbir gözle görülür bişi yol. Sakin olun o yüzden biraz stres ve yeme içmeye dikkat edin yeterli
  • 01-07-2024, 08:05:10
    #15
    [QUOTE=ygkn;1087614470]
    izek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açılma var mı hocam yoksa dökülen saçlar çıkıyor mu tekrar.

    Gerçekten artık yolda bile saç görünce benden mi der oldum..[/QUOTBu psikolojiye girmeyin hocam. Herhangi bir açılma vs yok çok düşündüm çok döküldü diye baktım döküldü ama hiçbir gözle görülür bişi yol. Sakin olun o yüzden biraz stres ve yeme içmeye dikkat edin yeterli
    Çok haklısınız hocam çok teşekkür ederim
  • 06-07-2024, 10:18:21
    #16
    [SIZE=\"3\"]Alpecin Double Effect Caffeine Shampoo Net olarak tavsiye ederim. Dökülmeyi durdurup normale döndürüyor hem de kalınlaştırıyor. Yalnız fiyatı yüksek araştırma yapıp alın. en ucuz n11 de sanırım şu an[/SIZE]