ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimi atıyorum bazen 3-5 tel geliyor saçlarım uzunken sinirimi bozuyor. 7 kuşak boyunca hiç kel birisi yok ailede ancak bu ara biraz fazla stres dönemleri yaşadım. Bilemiyorum bu yüzden bi sormak istedim forumdaki bilen kişilere. Görünürde herhangi bir kelleşme açılma veya seyrelme yok
hocam son durum nedir saçınızla ilgili.

Ben banyo yaparken saçı sampuanladığımda bakıyorum elime baya saç geliyor. Aile de babam hatta dedem dahil tepe bölgesinde dökülmke olan birileri yok. Neden oluyor anlamıyorum