izek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam son durum nedir saçınızla ilgili.

Ben banyo yaparken saçı sampuanladığımda bakıyorum elime baya saç geliyor. Aile de babam hatta dedem dahil tepe bölgesinde dökülmke olan birileri yok. Neden oluyor anlamıyorum

aynı durum hocam. Bi gelişme yok gözle görülür fe aynı şekilde