[QUOTE=izek;1087614062]açılma var mı hocam yoksa dökülen saçlar çıkıyor mu tekrar.

Gerçekten artık yolda bile saç görünce benden mi der oldum..[/QUOTBu psikolojiye girmeyin hocam. Herhangi bir açılma vs yok çok düşündüm çok döküldü diye baktım döküldü ama hiçbir gözle görülür bişi yol. Sakin olun o yüzden biraz stres ve yeme içmeye dikkat edin yeterli