• 25-11-2023, 12:48:23
    #1
    Apartmanda yaşıyoruz. sigara için sürekli balkona çıkmıyoruz ve mutfak ve küçük odanın birinde içiyoruz. biz 4. kattayız, 6. kattaki komşumuz sigara kokusundan rahatsız oluyormuş, banyo penceresinden bile geliyor koku diyor (banyoda içmiyoruz) polis çağıracağım falan demiş, evde kapalı odada sigara içmek yasak demiş bi gülesim geldi ama bi sorayım dedim, böyle komik bir kural yoktur herhalde? varsa da nasıl ispatlayacaklar zaten bunu.
  • 25-11-2023, 12:50:23
    #2
    Yani mümkün değil duyması fakat içtiğiniz odadan banyoya sızıp oradan da 6. kattaki komşunun banyosuna girmiş olabilir.
  • 25-11-2023, 12:50:24
    #3
    Öyle şey mi olur hocam? Bir de polis mi çağıracakmış? Ne diyecekmiş? Evde sigara içtiler mi diyecekmiş hahahaha
  • 25-11-2023, 12:50:41
    #4
    ilk defa duydum
  • 25-11-2023, 12:50:48
    #5
    koku benden değil ben evimde sigara içmiyorum diye durumu kapatmanız şikayet boyutuna getirmemeniz daha iyi

    ekleme: bunu söyleme sebebim belli ki komşunuz değişik bir insan
    yarın bir gün uyuşturucu içiyorlar kokusu geliyor diye olayı büyütmeye çalışıp başınızı ağrıtabilir
  • 25-11-2023, 12:51:08
    #6
    Kamuya açık alanlarda yasak diye biliyorum ben
  • 25-11-2023, 12:51:14
    #7
    Günde 1 paketten fazla sigara içen birisi olarak söylüyeyim.
    eğer evde içip diğer komşuya sigara dumanı gidiyorsa şikayetçi olabilir. Kazanır da.
    Gelişmiş ülkelerde çok daha sert kuralları var. eski derecede bile balkonda içerim sigarayı
  • 25-11-2023, 12:58:38
    #8
    Komşuluk kalmamış berkan hocam en ufak bir şey de polis çağıracam diye tehdit ediyor önce koku geliyorsa uyarı yaparsın rahatsız oluyoruz diye bu kadarı fazla
  • 25-11-2023, 12:58:42
    #9
    Ben olsam 10 içiyorsam 20 içerim hemde o komşuya nereden koku gidiyorsa orada içerim.