Apartmanda yaşıyoruz. sigara için sürekli balkona çıkmıyoruz ve mutfak ve küçük odanın birinde içiyoruz. biz 4. kattayız, 6. kattaki komşumuz sigara kokusundan rahatsız oluyormuş, banyo penceresinden bile geliyor koku diyor (banyoda içmiyoruz) polis çağıracağım falan demiş, evde kapalı odada sigara içmek yasak demiş

bi gülesim geldi ama bi sorayım dedim, böyle komik bir kural yoktur herhalde? varsa da nasıl ispatlayacaklar zaten bunu.