Günde 1 paketten fazla sigara içen birisi olarak söylüyeyim.
eğer evde içip diğer komşuya sigara dumanı gidiyorsa şikayetçi olabilir. Kazanır da.
Gelişmiş ülkelerde çok daha sert kuralları var. eski derecede bile balkonda içerim sigarayı