Arkadaşlar yaşım 22 ve şuan kendimi çok yetersiz hissediyorum birçok şeyde geç kaldığımı düşünüyorum sizce 22 yaş ve sonrasında çok çalışan azim eden biri birşeylerde çok başarır mı geç mi kaldım yada
baktığımda benden yaşça küçük olan insanlar bazıları benden daha başarılı kıskanma az da olsa var ama mutlu da oluyorum başkalarının başarısıyla ben özellikle bizim ülke insanıysa ama bazende düşünüyorum sonra evet çok çalışmadığım için diyorum ve işte acaba 22 yaşında geç mi kaldım acab diye rehabete katılıyorum en ufak bir başarısızlıkta sizce nasıl bir yol izlemeliyim sizce?
Sizce nasıl hareket etmeliyim
5
●106
- 22-11-2023, 20:45:48Üyeliği durduruldu23 yaşımda ayni senin düşüncelerdeydim sevdigim kisiyi maddi durumdan dolayi da vermediler,kendide kacmadi.bir sabah uyandim inat ettim gecemi gunduze kattim calistim cabaladim afedersiniz k*pek gibi çalıştım. Suan yasim 28 400bin lira aracim arsam ve evim var suan(hamdolsun) bankada yeterince param var. Gerek emegimle gerek il*gal bir sekilde kazandim. Çalışırken ek is de yapmaya devam ettim. Hâlâ da ayni sekilde icimde kusamadigim kin ve nefret var hayata karsi. Daha yapacagim cok sey var. 22 yasindasin daha erken gencecik yastasin sende. Çabalarsan yürekten birseylere sahip olursun ama benim gibi inatlasma cok seyde kaybettim
- 22-11-2023, 20:49:1220 yaşlarında geç kaldığımı düşünürdüm
25 oldum yine geç kaldığımı düşünüyordum
30 oldum subay -polis , 18-29 yaş aralıgı genç girişimciliğe geç kaldım
şuan 33 oldum yani geç kaldığım tek yaş 30lu yaşlarmış
yani her yeni yaşımda birşeylere geç kaldığımı zannetmeye devam edeceğim herkes gibi
yani her yeni yaşımda birşeylere geç kaldığımı zannetmeye devam edeceğim herkes gibi