20 yaşlarında geç kaldığımı düşünürdüm
25 oldum yine geç kaldığımı düşünüyordum
30 oldum subay -polis , 18-29 yaş aralıgı genç girişimciliğe geç kaldım
şuan 33 oldum yani geç kaldığım tek yaş 30lu yaşlarmış

yani her yeni yaşımda birşeylere geç kaldığımı zannetmeye devam edeceğim herkes gibi