Arkadaşlar yaşım 22 ve şuan kendimi çok yetersiz hissediyorum birçok şeyde geç kaldığımı düşünüyorum sizce 22 yaş ve sonrasında çok çalışan azim eden biri birşeylerde çok başarır mı geç mi kaldım yada
baktığımda benden yaşça küçük olan insanlar bazıları benden daha başarılı kıskanma az da olsa var ama mutlu da oluyorum başkalarının başarısıyla ben özellikle bizim ülke insanıysa ama bazende düşünüyorum sonra evet çok çalışmadığım için diyorum ve işte acaba 22 yaşında geç mi kaldım acab diye rehabete katılıyorum en ufak bir başarısızlıkta sizce nasıl bir yol izlemeliyim sizce?