• 12-11-2023, 20:43:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir konuya açıklık getirmek için soruyorum.
    Şimdi grup açıp r10 üyelerini davet edip grupta ticaret döndürmek yasak galiba
    Ticaret dönmediği sürece gruplaşmak serbest mi?
    Bunların denetimi nasıl yapılacak?
    Ben şimdi grup kurup rastgelebirilerini davet edip grubu şikayet etsem anlık olarak 1 saat de olsa birilerini banlatabilcek miyim?
    O ban lekesi profillerin de kalacak mı?
    Yani grupta kendi isteği yada arkadas daveti ile gelenler denetlenmeden direkt banlanacak mi adam banini kaldirsa bile ban lekesi profilin de gözükecek mi?
    (Hiç bir grupta bulunmuyorum bulunmayi da düşünmüyorum)
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Her türlü gruplaşma yasaktır. Haberi olmadan grubu alındıysa üye o zaman ilgili durumu tekrar değerlendiririz.
      Habersiz alınsa dahi direkt çıkması gerekir. Misal bir gruba alacaklar sizi, R10 hakkında konuşacaklar ama gruba alınanın haberi olmayacak

      Fudoaridolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      O zaman misal izmir buluşma vs gruplari da yasak.
      Buluşmaları yönetim ekibi forum üzerinden organize etmektedir. Herhangi bir grup vs kurulmamaktadır.
  • 12-11-2023, 20:45:15
    #2
    Kötü niyetli bir konu gibi geldi
  • 12-11-2023, 20:46:15
    #3
    Her şekilde yasak.
  • 12-11-2023, 20:46:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü niyetli bir konu gibi geldi
    🤣🤣🤣
  • 12-11-2023, 20:46:23
    #5
    Adminler daha iyi cevaplayacaklardır ama ticaret yapılır endişesi ile değil. Bazı kişi ve gruplar, işlerine gelmeyen siyasi olur, toplumsal eleştiri konuları olur, düşünce paylaşım konuları olur. Organize bir biçimde tahrik yorumları atıp yine organize bir biçimce insaları şikayet ediyorlar kasti olarak. Bir nevi r10 trol teşkilatı.
  • 12-11-2023, 20:46:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şekilde yasak.
    O zaman misal izmir buluşma vs gruplari da yasak.
  • 12-11-2023, 20:48:24
    #7
    Fudoaridolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman misal izmir buluşma vs gruplari da yasak.
    Hiç bu açıdan bakmamıştım, Beni bug'a soktun 🤔
  • 12-11-2023, 20:48:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adminler daha iyi cevaplayacaklardır ama ticaret yapılır endişesi ile değil. Bazı kişi ve gruplar, işlerine gelmeyen siyasi olur, toplumsal eleştiri konuları olur, düşünce paylaşım konuları olur. Organize bir biçimde tahrik yorumları atıp yine organize bir biçimce insaları şikayet ediyorlar kasti olarak. Bir nevi r10 trol teşkilatı.
    onu anladım da denetleme nasil yapiliyor çoğu kişi öyle bir anlatmis ki derdini bu adam yalan mi soyluyor dogru mu anlamiyorsun adam diyor numaram profilim de alinmis eklenmis ben o sira da dugundeydim. Adam banlandi okey bani acildi okey ee profilin de leke olarak kalacak mi?
  • 12-11-2023, 20:52:01
    #9
    Fudoaridolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu anladım da denetleme nasil yapiliyor çoğu kişi öyle bir anlatmis ki derdini bu adam yalan mi soyluyor dogru mu anlamiyorsun adam diyor numaram profilim de alinmis eklenmis ben o sira da dugundeydim. Adam banlandi okey bani acildi okey ee profilin de leke olarak kalacak mi?
    O kolay bakılır kaç saatti gruptasın. Oldu bitti maşallah.