Adminler daha iyi cevaplayacaklardır ama ticaret yapılır endişesi ile değil. Bazı kişi ve gruplar, işlerine gelmeyen siyasi olur, toplumsal eleştiri konuları olur, düşünce paylaşım konuları olur. Organize bir biçimde tahrik yorumları atıp yine organize bir biçimce insaları şikayet ediyorlar kasti olarak. Bir nevi r10 trol teşkilatı.