Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adminler daha iyi cevaplayacaklardır ama ticaret yapılır endişesi ile değil. Bazı kişi ve gruplar, işlerine gelmeyen siyasi olur, toplumsal eleştiri konuları olur, düşünce paylaşım konuları olur. Organize bir biçimde tahrik yorumları atıp yine organize bir biçimce insaları şikayet ediyorlar kasti olarak. Bir nevi r10 trol teşkilatı.
onu anladım da denetleme nasil yapiliyor çoğu kişi öyle bir anlatmis ki derdini bu adam yalan mi soyluyor dogru mu anlamiyorsun adam diyor numaram profilim de alinmis eklenmis ben o sira da dugundeydim. Adam banlandi okey bani acildi okey ee profilin de leke olarak kalacak mi?