• 07-11-2023, 13:53:01
    #10
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası ben çok beğendiğim, en beğendiğim kısım göz detayı. Bence profesyonele çok yakın bir çalışma gibi olmuş.
    Ellerinize sağlık
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet hoş olmuş
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzman gözüyle söylüyorum sonda ki kaşık ve yuvarlak ikonu text ile aynı renk yaparsan bu iş tamamen gayet güzel bir çalışma tebrik ederim
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş, elinize sağlık
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sondaki turuncu yuvarlak fazlalik olmus... ila oyle yapacagim diyorsan da zaten bir kasik kullanmissin, yine orda catal kasik bicak kullanmak yerine sadece bos turuncu bir yuvarlak tabak koymaniz daha iyi olabilir. fazla ufak detaya bogmamis olursunuz.
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bionlukta yaptırdıgım logodan daha iyi
    Sukut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş.
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel
    Herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum 🙏🏻
  • 07-11-2023, 19:16:37
    #11
    En iyisi sanırım
    Bayağı güzel olmuş elinize sağlık.