• 07-11-2023, 02:08:25
    #1
    Merhaba,

    Yemek üstüne tamamen vakit geçirmek adına açacağım blog siteme kendimce bir logo yapmaya çalıştım. Yorumunuz nedir acaba? FoodVivo.com alanadı.

  • 07-11-2023, 02:14:14
    #2
    Açıkçası ben çok beğendiğim, en beğendiğim kısım göz detayı. Bence profesyonele çok yakın bir çalışma gibi olmuş.
    Ellerinize sağlık
  • 07-11-2023, 02:28:06
    #3
    gayet hoş olmuş
  • 07-11-2023, 02:30:25
    #4
    uzman gözüyle söylüyorum sonda ki kaşık ve yuvarlak ikonu text ile aynı renk yaparsan bu iş tamamen gayet güzel bir çalışma tebrik ederim
  • 07-11-2023, 02:30:30
    #5
    Wordpress
    Çok güzel olmuş, elinize sağlık
  • 07-11-2023, 02:32:12
    #6
    sondaki turuncu yuvarlak fazlalik olmus... ila oyle yapacagim diyorsan da zaten bir kasik kullanmissin, yine orda catal kasik bicak kullanmak yerine sadece bos turuncu bir yuvarlak tabak koymaniz daha iyi olabilir. fazla ufak detaya bogmamis olursunuz.
    • Hakaco_01
    Hakaco_01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-11-2023, 10:40:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Benim bionlukta yaptırdıgım logodan daha iyi
  • 07-11-2023, 11:11:09
    #8
    Çok güzel olmuş.
  • 07-11-2023, 11:27:24
    #9
    Gayet güzel