Açıkçası ben çok beğendiğim, en beğendiğim kısım göz detayı. Bence profesyonele çok yakın bir çalışma gibi olmuş.
Ellerinize sağlık
uzman gözüyle söylüyorum sonda ki kaşık ve yuvarlak ikonu text ile aynı renk yaparsan bu iş tamamen gayet güzel bir çalışma tebrik ederim
Çok güzel olmuş, elinize sağlık
sondaki turuncu yuvarlak fazlalik olmus... ila oyle yapacagim diyorsan da zaten bir kasik kullanmissin, yine orda catal kasik bicak kullanmak yerine sadece bos turuncu bir yuvarlak tabak koymaniz daha iyi olabilir. fazla ufak detaya bogmamis olursunuz.
Benim bionlukta yaptırdıgım logodan daha iyi
Çok güzel olmuş.
Herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum 🙏🏻