kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası ben çok beğendiğim, en beğendiğim kısım göz detayı. Bence profesyonele çok yakın bir çalışma gibi olmuş.
Ellerinize sağlık
imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet hoş olmuş
vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzman gözüyle söylüyorum sonda ki kaşık ve yuvarlak ikonu text ile aynı renk yaparsan bu iş tamamen gayet güzel bir çalışma tebrik ederim
shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel olmuş, elinize sağlık
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sondaki turuncu yuvarlak fazlalik olmus... ila oyle yapacagim diyorsan da zaten bir kasik kullanmissin, yine orda catal kasik bicak kullanmak yerine sadece bos turuncu bir yuvarlak tabak koymaniz daha iyi olabilir. fazla ufak detaya bogmamis olursunuz.
ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bionlukta yaptırdıgım logodan daha iyi
Sukut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel olmuş.
Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel
Herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum 🙏🏻