Yurtdışında gelişte yanımda 2 adet iPhone 15 Pro getirebilir miyim kendime ve kardeşim için düşünüyorum ikisini de kendi adıma kayıt ettirebilir miyim? Ya da birisinin kutusu açık olsa diğeri kapalı kutu veya ikisi de açık olsa böyle bir şey mümkün müdür? yakın bir arkadaşım da yanında 1 tane getirse onu kendi adıma kayıt ettirebilir miyim ya da kardeşimin pasaportu üzerine?
daha önceden bu durumla ilgili tecrübesi olan varmı?
Yurtdışından telefon getirme hk.
6
●176
- 04-11-2023, 22:59:11
- 04-11-2023, 23:04:23Biri kapalı kutu diğeri açık kutu olsa. Birini kendi adıma diğerini kardeşim giriş çıkış yapsa onun adına kayıt ettirebilir miyim onu merak ediyorum. Cevabınız için teşekkür ederim
NekkZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-11-2023, 23:07:14Evet ettirebilirsin. Ben bir telefonu uçaktan inmeden önce wc de üstüme koymuştum. Şüphelenilmediği takdirde üstünüzü aramıyorlar. Ki istanbuldan gümrükten çıkacaksanız eğer gümrüğe takılma olasılığınız bile pek nadirdir. Genelde gümrükçü arkadaşlar gece uçuşları uzak doğu amerika gibi ülkelerden gelen yolcuları çevirmekte
- 04-11-2023, 23:08:09Her pasaporta 1 tane oluyor bildigim kadariyla. Ayrica actirma ve kullanma icin Samsung daha mantikli. Iphone bas belasi oluyor..