Yurtdışında gelişte yanımda 2 adet iPhone 15 Pro getirebilir miyim kendime ve kardeşim için düşünüyorum ikisini de kendi adıma kayıt ettirebilir miyim? Ya da birisinin kutusu açık olsa diğeri kapalı kutu veya ikisi de açık olsa böyle bir şey mümkün müdür? yakın bir arkadaşım da yanında 1 tane getirse onu kendi adıma kayıt ettirebilir miyim ya da kardeşimin pasaportu üzerine?
daha önceden bu durumla ilgili tecrübesi olan varmı?