Biri kapalı kutu diğeri açık kutu olsa. Birini kendi adıma diğerini kardeşim giriş çıkış yapsa onun adına kayıt ettirebilir miyim onu merak ediyorum. Cevabınız için teşekkür ederim
NekkZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 adet getirme hakkınız var kutusunu açıp bir adet daha tabiki getirebilirsin ama dediğim gibi yasal hak her yolcu başına 1 adet telefon gibi düşünebilirsiniz. Bu ürünlerde tereddüte düşerseniz gümrük kurallarından bakabilirsiniz ne getirp getiremeyeceğinize