Biri kapalı kutu diğeri açık kutu olsa. Birini kendi adıma diğerini kardeşim giriş çıkış yapsa onun adına kayıt ettirebilir miyim onu merak ediyorum. Cevabınız için teşekkür ederim
1 adet getirme hakkınız var kutusunu açıp bir adet daha tabiki getirebilirsin ama dediğim gibi yasal hak her yolcu başına 1 adet telefon gibi düşünebilirsiniz. Bu ürünlerde tereddüte düşerseniz gümrük kurallarından bakabilirsiniz ne getirp getiremeyeceğinize