Sennheiser kulaklık kullanan var mı?
14
●630
- 04-11-2023, 01:06:23Ürünü bilemiyorum ama marka konusunda kaliteli bir marka. Çağrı merkezi ekipmanlarımızı bu markadan alıyoruz. Tek ve çift taraflı mikrofonlu basit kulaklıklar falan. İki kişi yan yana çalışırken bile diğer kişinin sesini almıyor diğer markalar gibi. Daha önce farklı markalar alıyorduk ama bir zaman sonra bozuluyorlardı.
- 20-11-2023, 20:54:48Konuyu açtığımda siparişi vermiştim hocam ürünü aldım ses kalitesi gerçekten çok iyi kulaktada çok rahat duruyor tek şikayetim Bluetooth ile pc tel harici cihaza bağladığımda ses 1 2sn gecikmeli geliyor.ElitMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2023, 23:02:09Almışsınız lakin yine de fikrimi belirteyim hocam. Yıllar evvel yurt dışından almıştım 10 sene kadar önce ve çok hoşuma gitmişti. Basit bir kulak içi modeli olmasına rağmen ses kalitesi filan tatmin ediciydi. Hala kaliteleri aynı ise güzel ürünleri olan bir markadır. @ByHicKimse;
