Alma diyeceğim ama kesin dinlemezsiniz beni, Sennheiser eski Sennheiser değil artık. isviçreli firma satın aldıktan sonra bozuldu. momentum 3 kullanıyorum kronik olarak sol kulaklık bozuluyor sürekli.. Bir de çok kaba duruyor kulakta
Konuyu açtığımda siparişi vermiştim hocam ürünü aldım ses kalitesi gerçekten çok iyi kulaktada çok rahat duruyor tek şikayetim Bluetooth ile pc tel harici cihaza bağladığımda ses 1 2sn gecikmeli geliyor.