Almışsınız lakin yine de fikrimi belirteyim hocam. Yıllar evvel yurt dışından almıştım 10 sene kadar önce ve çok hoşuma gitmişti. Basit bir kulak içi modeli olmasına rağmen ses kalitesi filan tatmin ediciydi. Hala kaliteleri aynı ise güzel ürünleri olan bir markadır. @ByHicKimse;