script piyasası nasıl? iş yapar mıyım?
13
●482
- 03-11-2023, 16:14:15Merhaba,
bundan 3-5 yıl evvel bu fikri düşünseydiniz; evet satış yapabilirdiniz. Ama şuan 10 script 200 lira, 40 script 250-300 liradan satıldığı için gerçekten emeğinize yazık olacaktır. 10 tane script için ayıracağınız vakti 1 tane script için ayırıp, daha farklı kategorilerde script geliştirirseniz gerçekten sizin için daha iyi olacağını düşünüyorum. Tamamen kendi görüşüm ve düşüncelerimdir. - 03-11-2023, 16:18:46Maalesef çok haklısınızshentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım iş takip yazılımımı geliştirip ordan yürümek daha mantıklı olacak.. Lakin şöyle bir düşüncem de var, alıştığımız scriptlerden ziyade JavaScript ile sıradışı animasyonlu scriptler satış hakları ile satmak. Bu tarz scriptlerin çoğu kişisel cv ve doğum günü/sevgililer günü tarzı oluyor bende o şekilde düşünüyorum. Alıştığımız scriptlerin çoğu maalesef özgün değil envato üzerinden çekip editleyip öyle satılıyor :/
- 03-11-2023, 16:19:54Teklifiniz için teşekkür ederimcodigator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belirttiğim gibi sadece satış hakları ile satmayı düşünüyorum forum üzerinden..
- 03-11-2023, 16:21:15Maalesef doğru ama yukarıda belirttiğim gibi animasyonlu özgün ilgi çekici tarzda yazmayı düşünüyorum ve bireysel satış yerine sadece satış hakları ile satmayı düşünüyorum. Sizce bu şekilde iş yapabilir miyim fikrinizi öğrenmek isterim.socialize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
