çok kötü, 100 scripti 250 liraya satıyolar nasıl para kazanabilirsin ki hocam
Maalesef doğru ama yukarıda belirttiğim gibi animasyonlu özgün ilgi çekici tarzda yazmayı düşünüyorum ve bireysel satış yerine sadece satış hakları ile satmayı düşünüyorum. Sizce bu şekilde iş yapabilir miyim fikrinizi öğrenmek isterim.