shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
bundan 3-5 yıl evvel bu fikri düşünseydiniz; evet satış yapabilirdiniz. Ama şuan 10 script 200 lira, 40 script 250-300 liradan satıldığı için gerçekten emeğinize yazık olacaktır. 10 tane script için ayıracağınız vakti 1 tane script için ayırıp, daha farklı kategorilerde script geliştirirseniz gerçekten sizin için daha iyi olacağını düşünüyorum. Tamamen kendi görüşüm ve düşüncelerimdir.
Maalesef çok haklısınız Sanırım iş takip yazılımımı geliştirip ordan yürümek daha mantıklı olacak.. Lakin şöyle bir düşüncem de var, alıştığımız scriptlerden ziyade JavaScript ile sıradışı animasyonlu scriptler satış hakları ile satmak. Bu tarz scriptlerin çoğu kişisel cv ve doğum günü/sevgililer günü tarzı oluyor bende o şekilde düşünüyorum. Alıştığımız scriptlerin çoğu maalesef özgün değil envato üzerinden çekip editleyip öyle satılıyor :/